Snutten

Publicerat: 2011-12-29 Kl: 21:06:10 | I kategori: ♥Ted 2-3 år ♥

Ted tar bara speciella nappar och har två speciella kuddar. Napparna ska vara antingen en speciell blåfärg eller en speciell grönfärg. Kuddarna ska ha örngott från två av IKEA's påslakansett. Igår försvann hans ena snuttekudde (den andra är också borta), vet inte vart, hittar den ingenstans. Den skulle ha varit i tvättstugan men den är inte där, tror ingen har snott den, eller så har någon det, någon sjuk jävel. Stackars Ted igårkväll när han skulle sova utan snutten. Som tur var så somnade han fort efter jag läst några böcker, han var riktigt trött.
I alla fall så drog jag och Ted ut till Birsta idag och inhandlade ny kudde och nytt örngott. Satan var folk det var där! Sedan gick vi in på Birsta och tittade lite. Efter det for vi till Anna-Karins place. Jag tar nämligen hand om hennes söta katter medan hon är i Piteå. Sedan for vi till min pappa och fick lite spagetti och köttfärssås. Ted tog en av pappas julekulor som var ca 50 år gammal och slängde ner den i golvet så den gick i 63000 bitar. Då blev inte mamma Malin glad. Ted fick sitta på skämsmattan tills han blev snäll! Där med basta.
Jag skulle fixa en present till min kära moder på Skönsmon men dom hade stängt. Jäkla skit-piss-potta vad less jag blev. Hon fyller år imorrn och jag avskyr att åka samma dag och fixa present åt någon som fyller år. Pisspottaaa! Hatar just nu för övrigt också att packa matvaror i plastpåsar, känner mig helt IQ-befriad när jag ska organisera i kassen! Sådär, det var dagens I-lands problem.
Nu ska jag invänta Mange, dra igång en skräckfilm och ladda inför husvisning imorgonbitti!


Älskade Ted när han var ca 2 månader <3

Au revoir!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback