Ångeest!

Publicerat: 2011-11-02 Kl: 10:15:54 | I kategori: ♥Ted 2-3 år ♥

Fy fan vad hemskt jobbigt det är att lämna Ted på dagis när han blir superledsen och bara skriker efter mig! Vet inte om det är en separationsångest-period han är inne i? Det är samma visa när Magnus lämnar honom. Åh, jag blir så grinfärdig när jag går därifrån. Mammahjärtat gråter! Igår var det likadant så jag frågade förut hur det var igår efter att jag hade gått och det hade tydligen gått över ganska fort. Men hemskt är det ändå! Fy barme mig! Bläää!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Mats

Malin, Jag känner verkligen med dig. Men jag tror att det går över ganska snabbt. I den här åldern är barnen så mammiga och pappiga. Men sen blir det annat som lockar.

Hav tröst Malin det går över.



Kram

Mats

2011-11-05 @ 19:26:24
URL: http://ufo-matsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback