Nytt dagis, första dagen!

Publicerat: 2012-04-24 Kl: 23:11:27 | I kategori: ♥Ted 2-3 år ♥

Avskedet från Ted's förra dagis gick inte helt tårfritt. På utvecklingssamtalet förra veckan köpte jag med en blomma till personalen, alla blev så himla glada och tacksamma. Då bröt jag nästan ihop, men tog mig samman. Men, sista dagen, i fredags, gick det verkligen inte. Då brast det för både mig och lärarna. Kunde verkligen inte hålla igen tårarna. Huvaligen vad jobbigt det var. Som tur var hade Mange hämtat Ted någon timme innan jag kom dit. Jag hämtade vagnen och de sista sakerna för Mange får inte in Ted's barnvagn i sin bil.
Idag var första dagen på nya dagiset och det har verkligen gått hur bra som helst. Ted var knappt nå blyg alls! Pang på rödbetan på en gång ungefär. Han började leka på en gång både när vi var inne från början och när vi gick ut. Vi stannade och åt lunch och Ted åt hur bra som helst. Kompisarna var så snäll mot honom! Känns väldigt bra i mammahjärtat. Efter inskolningen kom Susanna, Fredrik och Alice och hälsade på. Vi var ute i det fina vädret och lekte i lekparken, sen gick vi hem hit och fikade och hade så trevligt. Sedan for vi till Birsta och handlade lite till Mange som fyller år imorgon. Svärmor kom över och fikade. Sofia och jag bakade hela kvällen. Riktigt trevligt. Så det har varit en händelserik och mysig dag! Wonderful!


Före

Efter

Söta familjen Wiklander/Tenno :)

Ted=avundsjuk

Mangan :)


Goooooooooos!

Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback