Pottan!

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 20:40:08 | I kategori: ♥Ted 2-3 år ♥

Ted har kissat på pottan för typ 4:e gången! Häromdan var han utan blöja och började hoppa i sängen, det kom några droppar och jag sa fort "men jag sa ju att du skulle gå på pottan om du var kissnödig.." Jag lät inte arg eller beskyllande på rösten, utan helt normal. Ted skyndar sig då till pottan och kissar! Sedan hämtar han papper (utan att jag sagt åt honom) också torkar han bort dropparna som kom i sängen. Lillgubben! Åh vad vi berömde honom! Dagen efter sa han till dagisfröknarna att han ville gå på pottan och det gjorde han, och kissade! Helt otroligt vad stolt vi är. Ikväll har han varit utan blöja och vi har påmint han några gånger om att gå på pottan. Och han gjorde det när han behövde kissa. Åh vad stolt jag är! Han tog ur själva pottsatsen och skulle gå och visa Magnus att han kissat, så glad var han. Och vi blev nästan tårögd. Lillhjärtat. Det är så roligt att Ted såg så himla nöjd och stolt ut. Hoppas det här håller i sig nu.

Au revoir!
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback