Huva..

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 14:40:59 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

JAG VILL OCKSÅ KALVA! När ska jag få göra det då!? Sitter här och är stor som ett jävla radhus. Mange har sagt att för varje gång jag svär så förflyttas förlossningsdagen framåt, haha. Om man ska beräkna efter det så föder jag nånstans i slutet av maj just nu. Åhhh! Var hos barnmorskan nyss på "sista besöket" som det så fint heter. Allt såg bara bra ut, magen hade dock inte växt nåt sen senast, den är "bara" 34 i sf-mått. Magar brukar vara 35-36 när man föder. Mange frågade om man kunde påverka så att förlossningen sätts igång, då sa hon att vi skulle ligga med varandra, hahahahahaha! Min barnmorska är störtskön. Hon sa att samlag är en såkallad färdknapp. Spermierna har mkt prostaglandin i sig som sägs påverka barnet så att förlossningen sätts igång.
Jag hade så jävla ont i ljumskarna och puppan inatt att jag knappt kunde gå eller sova. Fan vad jobbigt det var. Har ont nu också men inte lika mkt. Barnmorskan sa att det var för att barnet tränger ner mer och mer i bäckenet och kommer på så sätt åt nerver. Alla dessa jävla nerver, hur mkt nerver har man egentligen?

Kom ut nu älskling! Vi längtar efter dig!


Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback