Piece of me

Publicerat: 2009-04-06 Kl: 11:25:58 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Till alla som längtar efter en liten inbakad vill jag bara säga: tänk efter innan du/ni bestämmer er. Det är jobbigt att vara gravid. Jag tycker att den här tiden har varit lång och kämpig men även helt underbar. Självklart är det hur mysigt som helst och känna det lilla underverket i magen men det är hemskt jobbigt att ha ont överallt och ha humörsvängningar. Gråta för minsta lilla, det är illa. Just nu har jag hemskt ont i den nedre regionen vilket är otroligt störande. Nu är bebisen så pass stor att man kan grabba tag i en fot som sticker ut eller nåt annat, haha, rätt roligt, men ibland måste jag sträcka på kroppen för att han ska kunna räta ut sig, mindre roligt. Jag är alltså i stadiet då det känns som att alla organ håller på att brista. Så därför köpte jag nån anti-bristningskräm på Body Shop här i veckan. Kakaosmör, tydligen nåt som även används i Afrika. Men jag tror inte man går bristningsfri under den här graviditeten. Jag tror inte att lite smör hejdar bristningarna, men det lindrar säkert. Skönt är det iaf. "Men vad svettig du är på magen älsking!" sa Mange häromkvällen. "DET ÄR KAKAOSMÖR FÖR FAN!!". Man blir inte lite less när man köpt smörja för 200 kr.
Vi har köpt en ny bil nu. En som barnvagnen går in i. En Audi A6. En riktig läckerbit.

                       
Thomas, Sofia och jag hade               Min sexiga karl med sin lastbil
filmkväll i lördags.


Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Lillfisen

Näe du är för gullig gumman. ;) haha!

Hör av dig då vi ska se filmen!!



Love u!

2009-04-06 @ 12:35:55
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback