Nytt år..

Publicerat: 2009-01-03 Kl: 20:11:07 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

2008 var då ett år av händelser. Flyttade från Granloholm till Södermalm. Träffade älskade Magnus, vi flyttade ihop i Haga, började på Mittuniversitetet, blev gravid, hoppade av universitetet och jobbade på som en galning. Tog tag i körkortet, hann boka uppkörning innan årets slut även om uppkörningen är under 2009. Inte så många veckor kvar nu. Det hände såklart en drös mer saker men det tänker jag inte dra upp här.
Nyårsaftonen 2008 tillbringade jag först på jobbet, jobbade 7-16. Var med Sara under kvällen, vid 23 tiden drog jag till Bosvedjan där Magnus var på fest. Ville ju såklart vara med min karl på tolvslaget. I år var nog alla osäkra på när klockan verkligen var tolv. När min klocka var 23:57 började några skåla, när klockan var 23:59 skålade några andra. Jag pussade på Magnus och såg glad ut, ingen klocka går väl egentligen rätt en sån dag?
I år ska det födas med råge. Madde är först ut, sen min kusin, efter det är det tänkt att jag ska kämpa ut en liten varelse. Undra hur det kommer vara.. En tjej sa att hon stod på knäna och åt popcorn samtidigt som hon födde, lät ganska bra det, så vill jag också ha det.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback