Förkyld..

Publicerat: 2009-01-14 Kl: 13:19:51 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Suck.. Jag blir så less! Vet inte vem det är som har smittat mig. Jobbigt är det iaf. Det är väl sådär med ryggen, ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ska jag ligga eller stå? Det spelar liksom ingen roll.
Sen så är det dilemmat med körkortet. Körde med pappa häromdan, gud jag blir galen på hans bil. Det måste vara nåt fel på elen i bilen. Helt plötsligt kan det börja pipa och massa varingsgrejer kommer upp så jag får panik. Inte så kul. Sen när man kommer till körskolan så är deras bilar helt tvärtemot, nya, fräscha, enkla. Dom tycker det är bra att jag kör pappas gamla Saab, men jag tycker det är jobbigt bara. Har inget humör alls när jag kör den bilen. Backen går knappt att få i heller. Huva.. Det är just i låga farter som man tror att det är medeltiden, på långsträckor, som t.ex till Njurunda, är det lugnt, då är det i praktik som vilken bil som helst.
Bebisen sparkar på, ibland riktigt ordentligt. Det kanske är en liten fotbollsspelare? How knows.
Vi har inte börjat inhandla nåt än, det kommer väl. Jag vill gärna att det går några veckor till och lite fler träffar hos barnmorskan innan så man vet att allt står rätt till m.m. Men det kan man ju aldrig veta riktigt säkert ändå.
"Det blir aldrig som man tänkt sig..."

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback