Days go by

Publicerat: 2009-01-19 Kl: 13:19:55 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Nu har jag gått emot min skrock och hämtat ut en babybox från Barnens Hus. Den är trots allt gratis så jag kände mig dum att inte ta den när jag ändå var där och kikade på barnvagnar.
Den 1 februari får vi nyklarna till Bosvedjan. Fan vad jag är less på att flytta! Orkar verkligen inte men nu är det som det är. Det blir ändå skönt att komma till en 3:a men jag trivs här på Bragegatan, det är mysigt här och nära till allt. Bosvedjan är inte riktigt mitt område. Jag är uppväxt på Alnö i Ankarsvik sen flyttade jag och mamma till Västerås. Där bodde vi på 3 olika ställen, i 2 hus sen lägenhet. Sommaren 2007 flyttade vi upp hit igen, till Granloholm. Efter det till Södermalm, sen flyttade jag ihop med Magnus i Haga också nu en flytt igen, till Bosvedjan. Ja, det bli 8:e flytten nu. Jag har flyttat en gång varje år nu i 6 år, ni förstår att jag är less. Man hinner precis börja trivas innan flyttlasset ska gå igen..
Helgen har varit trevlig. I fredags kikade jag och Anna-Karin på Let´s Dance. På lördag for jag till Sara och var med henne. Vi var ute och promenerade och kikade på film. Bebisen i magen hade fotbollsmatch hela dagen tror jag. Det var full aktivitet hela dagen. Mange la huvet på min mage och fick sig en spark, haha! På lördagskvällen for jag till Sofia och vi hade filmkväll. I söndags städade vi lite. Anna-Karin kom hit och cuttade klorna på mina kissar och sen cuttade hon håret på Mange, det blev riktigt snyggt. 

Over and out
M
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback