Magsjuk

Publicerat: 2009-03-12 Kl: 12:12:01 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Jag blir så jäävla less. Nu har jag drabbats av magsjuka. Har spytt mer än vad som finns i kroppen. Trodde jag skulle spy upp bebisen också, så illa är det. Man kan ju undra vad den här jävla skiten kommer ifrån!?
Fan vad lyhört det är här i lägenheten. Trots att man bor längst upp. Dom som bor vägg i vägg med oss verkar ha fest hela långa dagarna, det skriks och härjas precis hela tiden. Varför kunde inte dom som bodde här innan upplysa om det? Nej det är klart att dom håller käft om sånt, det gör ju en annan också. Vi var på sån där föräldraträff i tisdags. Två pratglada damer stod och pratade om hur det är att föda barn. Allt var så himla positivt och underbart, jag fattar inte varför dom inte pratade om hur ont det faktiskt gör och vad som kan gå snett under förlossningen. Man ska tydligen välja ut ett speciellt plagg som bebisen ska ha på sig när den väl har ploppat ut ur puppan som dom ska värma i en micro. Typiskt 2000-talet, inte gjorde väl kvinnorna så på stenåldern?

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jen

Åh nej har du blivit magsjuk gumman:( stackare, hoppas du blir bättre fort :D Kram

2009-03-12 @ 15:12:45
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback