En flodhäst i skogen

Publicerat: 2009-05-02 Kl: 15:08:48 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Nej jag vet, flodhästar ska inte vara i skogen, dom ska ligga i vattnet och ha det skönt. Ändå så kom jag på den brillianta idén igår att jag och Mange skulle gå ut i skogen med Rojja eftersom det var så fint väder. Bara under vägen upp till Manges mamma fick jag sammandragningar och dom höll på under HELA promenaden. Inte skönt. Till råga på det så gick vi vilse några gånger i skogen och fick gå massa omvägar p.g.a folk med sina lösa hundar. Dumma människor! Mina fötter, ben och händer var inte fina efteråt, hahaha! Vattenansamlingar DELUXE! Jag vill inte vara gravid längre, kan jag inte få föda snart? När Sofia och jag körde Ouija så sa anden att jag skulle föda den 2 maj, DET ÅR JU IDAG! Men såklart händer det nada.. Jag har tänkt på varför bebisen inte vill komma ut, kan det vara för att vi inte har fått hem bilbarnstolen än? Han kanske känner det på sig. Vem vet?


Mange och Rojja

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: madde

Shiiiiiit malin nu är de såååå nära!!!=)

Jag är nervös, mer nervös än dig haha =)

2009-05-04 @ 23:43:13
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: fisen

snaart så gumman så är det din tur att föda :D

inte långt kvar nu .. :)

2009-05-05 @ 14:48:47
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback