Kors i taket..

Publicerat: 2009-05-20 Kl: 13:47:32 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Dom ringde från ultraljudet idag och sa att jag skulle komma dit nu på fredag också ska dom göra ett ultraljud och en ctg-kurva. Efter det bedömmer dom om jag bli igångsatt eller inte. Är fostervattnet tillräckligt och resten ser bra ut så får jag åka hem. Åh denna väntan gör mig galen! Blir jag inte igångsatt väntar dom några dagar till och jag får en tid för igångsättning. Krångligt det känns.. Var inte alls det här jag väntade mig när jag blev gravid.. Visst att man går över tiden nån dag men inte så här länge och till råga på det kanske igångsättning. Nervös jag blir.. Tänk om nåt är fel med barnet?

Over and out
M
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejj klart de inte är nåt fel på barnet!!!

Petras mamma gick över tiden en månad med hennes syrra hehe men de hoppas ja inte du behöver göra.

Du behöver inte oroa dig gumman.. allt kommer gå så bra så när det är dags!! kram

2009-05-20 @ 17:53:57
Postat av: Anonym

från mig glömde ja skriva

2009-05-20 @ 17:54:23
Postat av: Madde

Madde!!!!!!!!! det syns inte att de är från mig hahah

2009-05-20 @ 17:55:38
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe ja det är hon verkligen..våran gofis :D Förstår att det är spännande för er att få se hur hn ser ut! Hoppas att hn tittar ut snart!! Lycka till med förlossningen när den nu blir :)

2009-05-21 @ 15:22:30
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback