Less..

Publicerat: 2009-05-12 Kl: 13:54:28 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Nej ingen bebis vill komma ut.. Åhh jag är så less. Blir inte bättre av att folk ringer och frågar "Är du på BB?", "Ligger du på förlossningen nu?".. Då blir jag ännu mer less. Hade ont i ryggen, puppan, ljumskarna, låren hela dan igår, trodde det var på G men nej då.
Igår fixade vi till det sista innan mäklarn kom och värderade lägenheten. Det började med att hon stod och småknackade på dörren, så där så att man blir lite irriterad. "Eh, hehe.. Jag tänkte att det kanske låg en bebis och sov, hehe". Vad satans less jag blev av att höra det. "Nej han har inte velat ploppa ut än" sa jag. "Eh, få se nu, det är väl dax snart?". "Jo tiden GICK UT I FREDAGS!". Hon gick runt ett varv i lägenheten sen gick hon. "Få se nu, hur såg det ut här innan då?" sa hon. HALLÅÅ!? Det såg ju ut som en påse skit innan vi renoverade typ hela lägenheten. Det var ju tapeter och golv från 50-talet. Snacka om dålig mäklare. Hon borde ju ha tittat på bilder av lägenheten innan och jämfört. Nej, gud vilken kossa.
Madde, Thea och Vickan kom hit och hälsade på. Då blev jag sååå avis.. Vill också ha en bebis som sprattlar och pratar bebisspråk. På kvällen åkte jag till Sofia och Thomas och såg film, Valkyria. Trevligt. Tom Cruise med emaljöga och armstump, inte varje dag man får se det inte, nä! Sen är det ju så att Hitler tog livet av sig på riktigt, det visste inte Sofia så jag förstörde filmen för henne. Det kändes verkligen inte bra. Så LESS var ordet för dagen.



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Suz

Haha, det är ingen rolig situation vi befinner oss i. :P Var hos BM idag och hon skickar inte in oss till förlossningen förrän v 42+0, vilket är på söndag. Kändes inte roligt men samtidigt förstår jag att man vill låta det komma naturligt. Det finns ju nackdelar med att bli igångsatt också. Bara att promenera mycket och ha sex sa hon! Lycka till och hoppas du slipper gå för många dagar. / Suz

2009-05-13 @ 12:18:14
URL: http://knorkissuz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback