Mors dag

Publicerat: 2009-05-31 Kl: 23:31:05 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Idag är det mors dag, och jag är mamma för första gången, wihie! Sjuk känsla, det har nog inte riktigt sjunkigt in än tror jag. Vi har bestämt att vår lilla ponke ska heta Ted. Vi hade ju pratat om det namnet under graviditeten så nu blev det så. Såg att det bara fanns 35 Ted i Sundsvall, 36 nu med vår ponke. Härligt.
Vi tog oss en tripp till Alnö idag i värmen, fan alltså det var 28 grader förut, man dog ju nästan! Vi for först ut till Rickard och Ingela på norra alnö, dom var i Rickards föräldrars hus som är precis vid havet, så himla skönt! Vill också bo sådär vid havet. Sen åkte vi och hälsade på Sara. Efter det hälsade vi på våra mammor eftersom det är mors dag.
När jag kom hem så hade min älskling köpt en fin blomma åt mig, jag blev så glad! 
På kvällen kom Madde över och vi fick lite baby-kläder av henne, tack så mkt Madde! Du är guld värd!
 

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jösses vad söt han är malle!! Bra jobbat, och ted låter ju klockrent =)

Kramar!

2009-06-01 @ 16:17:51
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: Morbror

Den goaste Ted på denna jord med dom goaste nyblivna föräldrarna!



Syns snart!

Kraaaaam på er!

2009-06-01 @ 18:17:40
Postat av: kikki

men vilken sötnos ni fått :D

2009-06-05 @ 14:01:12
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback