Nervös..

Publicerat: 2009-05-21 Kl: 22:07:26 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Åh.. jag blir så nervös inför morgondagen.. Tänk om dom säger att nåt är fel? Eller att dom sätter igång mig också går det åt pipan.. Eller dom kanske inte sätter igång mig alls också måste jag gå HEELA LÅÅNGA helgen och vänta ännu längre. Då ska jag gå ut i tidningen och klaga. Har hört att i flera andra landsting låter dom inte nån gå över 42 hela veckor, finns ju risk för både mamman och bebisen då. Fan moderkakan börjar ju åldras redan efter vecka 35, den kan inte ge mkt näring till bebisen när man gått 42 veckor över tiden heller! I och med att moderkakan åldras så minskar fostervattenmängden i v42 så jag hoppas verkligen att dom sätter igång mig imorrn. Det känns verkligen inte bra att gå runt så här.. Det känns onormalt.. och konstigt. Det är bara 5 % av alla gravida som går 14 dagar över tiden, man kunde faktiskt ge sig fan på att jag blev en av dom med min otur.. Jag tror ändå inte att jag blir igångsatt imorrn, ni vet väl hur folk är på fredagar? Dom ska gå hem tidigare från jobbet för och grilla, festa, äta chips och ligga i solstolen just bara för att det är fredag och inte kostar landstinget på en igångsättning en fredag, det kostar ju pengar att sätta in personal och just nu ligger ju landstinget back med en jävla massa pengar.. Nej, det är bara att vänta sig ett nej. Får jag inte föda imorrn då behöver dom fan inte gräva i puppiluran heller, nej det kan dom ge fan i!
Så morgondagens ljuspunkt (I DETTA EVIGA MÖRKER) är att vi får se vårat lilla troll på ultraljudet igen, hihi!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: madde

Men för fan du får ju ta och ryta till åt dom imorn så att dom fattar nånting, förklara hur du känner att du inte vill vänta längre, 14 dagar över tiden är ju nog mycke du ska inte behöva vänta längre heller! Håller tummarna på att de händer nåt imorn så du slipper vänta längre!! Kram

2009-05-21 @ 23:30:42
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla! Snart kommer bebis!!!! Kram johanna

2009-05-22 @ 14:24:41
URL: http://johannawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback