Suck..

Publicerat: 2009-05-05 Kl: 14:46:27 | I kategori: ♥ I Väntans Tider ♥

Nej jag får nog gå runt med bebisen i magen ett bra tag till, det HÄNDER JU INGET! Jag är så less nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag blir ännu mer less när folk ringer och frågar om man fött. Det är lugnt alla nyfikna, jag hör av mig när jag kalvat färdigt. Har vant mig riktigt ordentligt vid magen nu, det ser ut som den sjuker neråt mer och mer för varje dag som går.. Sjukt. Hoppas jag föder innan juni månad, hoppas, hoppas.. Ikväll har Mange match, Söders BK mot Lucksta. Kom igen nu Söder! Sitter och snackar med Anna på msn just nu, shit vad jag saknar Västerås-folket.. Anna, Viggo mfl.. När jag kalvat och kommit till ro ska jag ta mig en tripp ner och göra stan osäker, haha!

                                         
Jag och Viggo krogar           Jag och Viggo i utklädnads-                
i Västerås                                grejset innan studenten

Mammas butik i Västerås

            
Jag på Cinderella 13 juni        Så här går det när Mange och jag                       
2008.                                            är på krogen, haha!


Over and out
M




Kommentarer
Postat av: madde

Nä stackars din mamma. Du jag ringer dig ikväll för jag skulle vilja ha hennes chefs nr. Kram

2009-05-05 @ 16:05:28
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback