Flytthelg

Publicerat: 2010-11-14 Kl: 20:24:51 | I kategori: Vardagligt

I fredags hjälpte vi mamma att flytta in i hennes lägenhet. Jag, Mange, brorsan och mamma hjälptes åt. Det var tunga stunder men vi klarade det. Såklart. Igår var jag, Mange, Ted och morsan ute i Birsta och morsan köpte hatthylla, spiskåpa m.m som vi sedan åkte med till henne. Sen käkade vi pizza, gotteligottgott.
Idag är det fars dag. Ted köpte ett örngott till Mange som det stod "Världens bästa pappa" på. Mange blev väldigt glad. Vi var till Manges farsa och fikade lite tårta och gav han en present, trevligt. Min kära pappa jobbar idag (har jobbat hela helgen för den delen), från typ 8 på morgonen till 10 på kvällen så han tyckte att vi skulle ta fars dag-firandet en annan dag, så då bestämde vi det.
Ted pratar massor nu, man förstår inte direkt allt han säger, haha, men det är så gulligt. Igår skulle han heja på alla personer som gick förbi på Ica Maxi. Gulleplutt. Han har förälskat sig i leksaksdamsugaren som jag köpte åt honom för nån månad sen. Under hela den tiden har han varit rädd för den och inte brytt sig om den, men idag, på eftermiddagen började han och gå runt med den och leka med den. Äntligen.
Imorrn är det en ny vecka. Jag inleder min med utbildning på sjukhuset. Ska få lära mig hur man sköter syrgas m.m. Spännande!





Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har ju inte en så lite söt son du heller, gud så stor han blivit!! =)

Jag ska försöka ordna med fskattsedel så jag kan frilansa som sångerska så allt går rätt till! därav enskild firma! =) hoppas allt är bra med er och att det löst sig med sjukgymnast eller hur det nu var! =)

Kram!

2010-11-17 @ 13:19:49
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback