Ledningscentralen

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 11:16:09 | I kategori: Vardagligt

Jo men visst. I tisdags satt vi på ledningscentralen på sjukhuset och hade utbildning. Läckert! I måndags och tisdags var jag på utbildning om respiratorer, ventaliatiorer, syrgas, frenikusapparater, you name it! Riktigt saftigt intressant. Vi fick sitta på ledningscentralen i tisdags för ambulansfolket hade occuperat konferansen. Så vi fick sitta på ledningscentralen, men om en stor bussolycka eller liknande skulle inträffa, så hade vi fått dragit därifrån fortare än ögat. Igår var jag på studiebesök hela dagen på sjukhuset's rehab. Halva dagen var jag med en arbetsterapeut och halva dagen med en sjukgymnast. Igår i utbildningen att vi ska boka in ett studiebesök med sånt yrkesfolk. Roligast var nog med sjukgymnasten för då fick jag själv vara med och arbeta med patienterna.
Imorrn ska jag på badutbildning på Norrliden. Mycket utbildningar nu men jävlar vad roligt det är! Jag njuter verkligen!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback