Ny design

Publicerat: 2010-11-09 Kl: 14:40:47 | I kategori: Vardagligt

Fixade en ny bloggdesign igår. Hade tröttnat på den andra. Dels för att bilderna på Ted var urgamla sen att det inte bara är "mamma-barn-tips" längre. När Ted var nyfödd så skrev jag om hans utveckling mest hela tiden. Skrev väl knappt om nåt annat? Nu när han är "småbarn", som det så fint heter, så blir det 50/50 skriverier om han och allt annat som händer i mitt liv. Bloggen är inte lika inriktad på vad han har provat för burkmat etc. Jag tror ni fattar vad jag menar.
Idag har jag jobbat, ska snart hämta Ted på dagis. Har varit en enormt rolig dag på jobbet faktiskt. Var med en kund (ja, det heter så nu här i Sundsvalls kommun. Det heter inte vårdtagare längre) på simhabiliteringen på Norrliden förut. Det var himla intressant.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback