Färgat håret

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 14:58:54 | I kategori: Vardagligt

Kära blogg. Nu är jag brun-violett i håret. Det är snyggt, faktiskt. Drog ner på affärn direkt imorse och köpte hårfärg, jag hade sån panik över hur håret såg ut. Äter ju hårtabletter så mitt hår växer rätt fort och har man slingor i då växer utväxten ut, väldigt fort. Det blir inte snyggt, och efter graviditeten har jag fått mycket mörkare hår. Jaja, men nu är jag brun-violett iaf, ska lägga ut en bild men inte nu, för jag håller nämligen på och bakar för brinnande livet. Haha, nej så illa är det inte. Jag älskar ju att baka! Just nu gör jag såna där kärleksmums. Jag kallar dom kokosrutor men dom kallas tydligen olika saker. På söndag, min födelsedag, tänkte jag ge mig på marängtårtan. Det kommer bli en tuff, men rolig, utmaning!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Viggo

Vad heter "hårtabletterna" och vart köpte du dem? Skulle vilja få mitt hår att växa lite fortare också :P

2010-10-02 @ 15:40:32
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback