Fullspäckad vecka!

Publicerat: 2010-10-28 Kl: 21:08:37 | I kategori: Vardagligt

Halva veckan har jag tillbringat i skolan. I tisdags var nästan hela klassen ut och åt på Biteline, det var riktigt trevligt. Rapparen Petter var även där, lite läckert. I onsdags var vi på vårt första föräldramöte på dagis. Det var intressant, vi tog även upp det här med ungdomarna som lever rövare där. Får se hur vi ska gå till väga med det problemet. Vi fick höra att Ted tycker mycket om att leka just vid den lilla "köksdelen" på dagis.  Där dom har en minispis och ett litet minikök. När jag gick på dagis tyckte jag också att det var hur kul som helst. Jag tyckte även om att gå runt med såna där minikund-vagnar och stoppa låstasvaror i dom. Det känns så skönt att Ted trivs på sitt dagis.
Idag och imorrn jobbar jag. Idag kom ambulansen till jobbet, jag tycker det är lika spännande varje gång dom kommer. Jävulst skickliga människor! Imorrn ska Pontus (bilen) in på service. Skönt för honom och bli lite ompysslad. Det var jävligt halt imorse kan jag lova. Även fast vi har vinterdäck på så gled bilen på vissa ställen. Imorrn efter jobbet, kring 17:30 tiden ska jag iväg på ett spännande möte. Hoppas det går bra!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback