Out in the woods

Publicerat: 2010-10-17 Kl: 00:06:34 | I kategori: Vardagligt

I fredags var jag med Joanna i Birsta. Först var vi ute i Timrå där Joanna skulle köpa en bilbarnstol. Medans vi väntade på säljaren så började det snöa! Det var bara ett kort tag men ändå, vi blev lite småchockad. Jag köpte en leksaksdamsugare till Ted. Vet inte om det var ett sånt lyckat köp, han blev rädd för den. Typiskt. På kvällen åkte vi till Manges jobb och hjälpte han att lasta av det sista ur lastbilen. Ted blev helt fascinerad av alla lastbilar som stod där på åkeriet. Han blev häpen över att se sin pappa i ett sånt stort fordon också kan jag lova. Han bara stod och gapade. Lillgubben!
Igår var jag, Ted, Magnus och hunden Rojja ute på en skogspromenad i säkert 1,5 timmar. Det var sånt fint väder. Riktigt härligt var det! Efter promenaden for jag till mamma och färgade håret på henne, det gick finfint. På motorvägen på väg hem fick jag blåsa om både en långtradare och en bil med husvagn. Det är en sån sjuk känsla varje gång jag ska blåsa om någon. Får värsta adrenalinkicken i form av "helvete vad gör jag!?/mohahahaha era sega j-lar". Hemskt va? Och varje gång jag kör i Skönsbergskurvan tänker jag jämt: tänk om ett framdäck lossnar nu? Tanken kommer jämt omedvetet. Huva.
När jag kom hem hade Fredrik och Susanna redan anlänt. Vi åt tacos tillsammans. Sen skjutsade jag iväg Mange till Palm. När jag kom hem dansade Fredrik, Susanna och Ted till musik som var på tv:n. Åh det var så roligt. Ted dansade som en grottmänniska. Hahaha! När Ted hade somnat såg vi på en sjuk film. Nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men den var inte så bra. Herrskapet for för ett tag sen. Nu ska jag nog sova. Nattelinatt.



Ted på Manges jobb i fredags.

Ute i skogen igår.


Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback