Always look on the bright side of life

Publicerat: 2010-09-20 Kl: 10:46:09 | I kategori: Vardagligt

Monty pyton funkar alltid när man känner sig lite depp.

Igår röstade jag för första gången. Var inte så speciellt märkvärdigt. Rätt tråkigt faktiskt. Jag visste inte hur man skulle göra, tjejen i vallokalen verkade knappt heller veta nåt. Dåligt. Sök nytt jobb bruden! Till råga på det så skar jag mig på ett av kuverten när jag skulle slicka ihop det. Huva, hemska saker. La familia röstade rött, på sossarna. Men inte hjälpte väl det nåt. Samma regering sitter fyra år till. Det som stör mig mest med regeringen är att dom inte bryr sig ett dugg om miljön. Jag är helt ärligt riktigt rädd över vad som kommer att hända med jorden. Eller ja, jorden har ju mått dåligt länge nu. Åh, jag blir så less! Jag vill att Ted ska växa upp i en fin värld som håller ett BRA tag till. Men med regeringen vi har nu så kommer det nog bara att gå utför. Vi "vanliga" människor får hjälpas åt så mycket vi kan för att minska växthuseffekten.

Vi köpte nytt hemmabiossystem igår och såg på filmen "The Collector" på kvällen. Man blir såklart 1000 gånger räddare när man har bra ljud. Vad skulle en skräckfilm vara utan ljud? Inget, precis.

Min kära pojkvän har rakat av sig håret, och det ser riktigt bra ut!

Nej, nu ska jag fara ner på stan ett tag och fixa några ärenden.


Min fina prins <3

Sötunge

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback