Förkyld..

Publicerat: 2010-09-12 Kl: 14:30:27 | I kategori: Vardagligt

Är det inte ena sjukan, så är det den andra. Jag började få lite ont i halsen i fredags sen blev det bara värre och värrre. Jag känner min kropp rätt bra, vet att om jag drar i mig ca 4-5 liter vatten när jag är förkyld så försvinner det halsonda rätt snabbt och jag brukar bli frisk.
Var hos Sofia på fredagkväll och vi såg på en film som hette "Orphan". Vet inte vad jag tyckte om filmen, vi satt och störde oss på den där flickan hela filmen att vi nästan blev helt hysteriska.*
Det halsonda försvann på lördan, skönt. Men då blev jag istället snorig och febrig, hemskt. Drog i mig sjukt mycket vatten och en alvedon sen blev det att fara till jobbet och jobba 4 timmar. Gick bra faktiskt, bara snoret som störde mig. När jag kom hem steg så febern och jag somnade soffan, konstigt nog. Vaknade 00:30 och var helt kallsvettig, huva vad hemskt.
Det är bättre idag, men jag känner mig småfebrig och har ingen som helst matlust. Hoppas det här går över snart.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jen

Usch så tråkigt att ni är och har varit sjuka:( Hoppas ni kryar på er snabbt! :) Nu är vi hemma igen iaf, så nu måste vi planera in nån träff här framöver, gärna Himlabadet :D Kraam

2010-09-13 @ 21:45:12
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback