Getting better

Publicerat: 2010-09-17 Kl: 16:36:11 | I kategori: Vardagligt

Idag är första dagen som jag haft någorlunda matlust på över en vecka. Inte undra på att kroppen är helt död efter att knappt har fått i sig nån föda på ca 7 dagar. Vette fan vad det har varit för fel på kroppen, först var jag riktigt förkyld med feber och hela kittet, sen när det nästan var över så blev jag magsjuk. Helt otroligt. Men som sagt, idag har jag mått bra faktiskt. Jag och mamma var och hälsade på mormor på sjukhuset tidigare idag. Stackars lilla mormor, tycker riktigt synd om henne. Du måste bli frisk mormor!
Såna här dagar, när det regnar, tänker jag på mina förra katt Nicke. Han försvann från familjen som köpte honom och dom har inte hittat igen han. Vad har hänt honom? Känns så otroligt tragiskt att inte veta vad som hänt honom.
Hämtade Ted på dagis klockan tre, snart ska vi hämta Mange på jobbet. Ikväll ska vi se på Timrå-Frölunda, på tv alltså.


En fallskärmshoppare utanför fönstret häromdan


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vet du hur jag läste din blogg rubrik som. ;)



"geting better" Alltså jag läste det som geting bett. ;P Men såg sedan vad som stod.. haha!

2010-09-17 @ 20:27:13
URL: http://sarasofiawistrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback