Haha!

Publicerat: 2010-09-23 Kl: 18:20:14 | I kategori: Vardagligt

Är det någon som följer Idol i år? Har sett en tjej flera gånger som jag känner igen men har inte kunnat sätta fingret på vart jag sett henne. Nu vet jag! Bruden vann ju Popstars som gick på 5:an för typ 5 år sen. I Popstars var dom ute efter att göra en popgrupp så hon vann tillsammans med 4 andra personer. Bandet bildade namnet "Supernatural". Jag vet att det är hon för jag var typ besatt av det programmet. Nu dyker alltså samma brud upp i Idol. Stora frågan är ju varför. Nöjde hon sig inte med att vinna Popstars? Åh vad jag tycker hon är pinsam.

Här är en av Supernaturals musikvideos. Bruden jag menar är den blonda. I årets Idol har hon rött hår.



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa känns riktigt bra faktist =D

Gör du? vad är de pluggar då?

2010-09-23 @ 19:25:37
URL: http://madolf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback