Magsjuka

Publicerat: 2010-09-07 Kl: 08:32:48 | I kategori: Vardagligt

Natten har inte varit rolig. Ted var ledsen halva natten och fick sova med oss, då hände olyckan, han bajsade järnet! Inte ens blöjan kunde hålla för trycket. Vi klev upp, badade, städade ren hela sängen. Jag fick i Ted lite vatten sen la jag honom i sin säng. Mange och jag la oss i soffan och sov. Efter ca 45 min började Ted och gråta oroligt. Jag tog upp honom, såg att det var något på gång. Hann inte mer än till köket så kräktes han en rejäl mängd. Han har inte kräkts sen tiden då jag ammade, så både han och jag blev lite småchockad, tror jag. Ner i badet igen också fick Ted bada en längre stund, han tyckte det var så skönt. Sedan dess har vi varit vaken. Jag mår väl lite småilla men det är inte så farligt. Ted har bajsat igen och går runt och småfiser. Hoppas det här går över snart och inte håller på flera veckor.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Mats

Fy Malin vad jobbigt.

men det brukar gå över på en eller två dagar. Hoppas ni slipper samma iallafall.



Sköt om er

Mats

2010-09-10 @ 11:57:57
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback