Skolvecka 2

Publicerat: 2010-09-27 Kl: 20:51:24 | I kategori: Vardagligt

2:a skolveckan har börjat. Idag hade vi lite intressanta föreläsningar. Vi fick bl.a göra ett personlighetstest där vi lärde känna oss själva, mkt intressant. Resten av veckan består av fler föreläsningar och uppgifter som vi kommer att få. Imorrn ska jag in och jobba kvällen också, så då blir det först skola till 15:30 sen järnet till jobbet och jobba till 21. Undra hur trött jag kommer vara imorrnkväll? Hehe. Men jag har ju spikmattan som räddar mig. Herregud vad bra man sover när man har legat på den, helt sjukt. Man blir helt avslappnad i hela kroppen och sover som en prinsessa. Himmelskt. Jag fyller år nu på söndag, måste hinna baka massa nu under veckan. Sen blir det nog en marängtårta på söndag. Mamma har alltid gjort den till mig när jag fyllt år ända tills nu på senare år då det har blivit typ gräddtårta och liknande, mest för jag tröttnade på marängtårtan. Men nu är jag bra sugen på den igen.

Nej nu måste jag fortsätta se Idol!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback