Tandläkaren

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 18:27:08 | I kategori: Vardagligt

Idag följde jag med Mange på jobbet, även fast jag inte är riktigt frisk än. Vi var upp till Långsele med bl.a sjukhustvätt. Undra hur många det är som vet att ett stort tvätteri uppe i Långsele tvättar hela Sundsvalls sjukhus tvätt?! Det visste då inte jag förän Mange berättade det. Vi var hemma till fyra tiden ungefär. Då drog jag gärnet ner till tandläkaren, skulle vara där kl 16:30. Var lite nervös innan, inte pga tandläkarskräck, utan för hur mina tänder egentligen mådde. Har inte känt av nåt direkt men man blir ju nervös ändå. Det visade sig att jag hade fina tänder, bara ett litet hål som skulle gå över av sig själv bara jag använde bra med tandtråd och skötte tandborstningen bra.
Kändes otroligt skönt! Hon tog även bort tandsten och polerade mina tänder. Vad jag fick betala? 253 kr.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback