Yantra

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 10:03:32 | I kategori: Vardagligt

Har precis lämnat Ted på dagis. Dom skulle ha en skogsdag idag för några skogsmaskiner håller på och fixar massa på dagis idag. Tänkte slutföra ett skolarbete som handlar om etik och etiskt handlande, alltid lika roligt. Not! Men intressant och viktigt att skriva om.

Helgen har varit händelserik. I fredags grillade vi och såg fotboll hos Nordin och Frida. Vi var typ 4-5 par som umgicks men bara två par kikade på fotbollen, haha! Det var riktigt trevligt. Senare på kvällen drog jag och Fia ner på stan och checkade läget. Vi hamnade på Memento och träffade bl.a Sara, Jennifer, Fredrik, Båsk mfl. Riktigt kul! Vi sjung även kareoke.

Lördagen ägnades åt lite allt möjligt. Igår var vi ute i Birsta och handlade lite mat, även ett par nya skor åt Ted. Det går ju som smör. Efter det var vi ute och promenerade, hela familjen. Vi gungade järnet här ute i lekparken, det var riktigt roligt. På kvällen invigde jag vår nyinköpa yantramatta. Herregud vad skönt det var. Vi inhandlade den från en hälsokostaffär och dom hade ett erbjudande där det ingick en yantramatta, yantrakudde, yantrabälte och yantraringar. Jag somnade på hela kittet igår. Haha!

Nej nu måste jag fortsätta med arbetet. Ska ju hinna med och lira tennis sen också!


Ted och Thea

Hahahahaha! Min galna bror.

Jag och Ted

Mina favoritkillar

Yantra-kittet

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback