Sommaren är (super)kort..

Publicerat: 2011-08-05 Kl: 18:30:13 | I kategori: Vardagligt

..."det mesta regnar bort..."
Sommaren har gått så fort, eller så har det varit för lite soliga dagar. Jag vet inte vilket men faktum är att nu är det augusti. Den månad då många sura människor föds. Ted och Magnus bygger legolastbilar och jag dricker mitt goa, goaaa kaffe. Vad vore livet utan kaffe? Som en blogg utan bilder, kanske. Haha! I helgen hängde jag med på musikerdop. Magnus, sångaren i Pledge, och hans Emma skulle döpa deras dotter Tuva. Jag kom med som på ett blött bananskal och det var riktigt trevligt. Gott fika, trevliga människor, bra stämning.
Vi har varit ute och åkt båt med Nordin, badat i Bänkås med Sofia.


Brorsan och Susanna i kyrkan :)

Söta servetter till fikat.

"Ja, dom strängarna är bra, jag köpte mina förra veckan.. bla.. bla.."

Tårtan

Pledge :)

Fredrik och Susanna, och bäbisen i magen!

Brorsan och jag :)

Ted och Nordin :)

Magnus åker wakeboard

Nordin :)

Jag och hjärtat :)

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback