Long time ago..

Publicerat: 2011-12-25 Kl: 17:11:21 | I kategori: Vardagligt

Sorry kära blogg. Har varken haft lust eller velat avsätta tid för dig på senare dagar. Vad har hänt sen sist? Fredriks band Pledge har släppt sitt första album "Five holy heroes" och jag var såklart på deras releasefest på Strand den 16 december. Åh så stolt jag var/är, var helt pirrig och tårögd i hela kroppen. Min brorsa är fan ett musikaliskt geni!!
Julen har kommit och är strax förbi, samma jäkt och planerande som varje för varje år. Vi har haft en mysig jul med nära och kära. Snart är det nytt år också och snart blir jag faster. Är så exalterad över det!






















Ted var RIKTIGT rädd för jultomten, stackarn. Men efteråt sa han att tomten var
snäll som kom med julklappar. Lillgubben.

Over and out
M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback