Those christmas lights light up the street...

Publicerat: 2011-12-10 Kl: 16:11:38 | I kategori: Vardagligt

Det har varit en händelserik vecka. Det jag varit nervös/orolig över har kommit och passerat. Dagarna är tillbaka på ruta 1 igen, typ. Wilma har opererats. Hon är som min dotter, eller ja, det är hon, även om hon är en katt och jag är en människa. Veterinären opererade ett bukbråck som hon hade fått på magen. Hade det inte åtgärdats hade hennes tarmar m.m kunnat komma ut i det, uscha. Hon hade kunnat få cirkulationssvikt, ett livshotande tillstånd. Men nu gick operationen bra, tack och lov. Nu återstår det att försöka få henne att ha tratt i 10 dagar, ge henne smärtstillande i munnen i 7 dagar och hoppas att det läker fint. Stackarn är helt rakad på lillmagen. Jag försöker få någon typ av julstämning men det går inte hela vägen. Vet inte om det är för skitvädret. Idag har vi varit på dop, Walters dop. Vicky och Christoffers söta lilla ponke, Benjamin bror. Ted och Benjamin har känt varandra sen födelsen typ. Dom lekte på under fikat. Sötisar.
Vi kom hem kring 14-tiden. Mina pojkar gick och la sig och sov och har inte vaknat ÄN. Tror jag ska väcka dom och se om vi ska hitta på nåt. Baka kanske?











Over and out
M





Kommentarer
Postat av: Angen

men gud vad stor dom är nu våra "bebisar" =)

2012-01-27 @ 22:41:08
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback