Havregrynsgröthjärna med mannagrynsgrötsylt

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 20:11:03 | I kategori: Vardagligt

Praktiken går fint, har sett så mycket på de här (snart) två veckorna som jag inte ens har varit i närheten av på 5 år (som jag jobbat inom vården). Allting är så intressant att jag blir helt slut i skallen när dagen är slut. När jag har varit på praktiken sitter jag med massa skoluppgifter. Det är fan tufft och jobba heltid och plugga heltid. Min hjärna kommer vara en stor havregrynsgrötklump efter de här 10 veckorna av praktik. Herregud! Jag gjorde en matlåda igårkväll som jag skulle ha med mig idag. Imorse var matlådan borta! Jag vet inte vart jag lagt matlådan. Har letat överallt! Det är helt sinnessjukt. Med det minne jag har så kommer jag ihåg att jag ställde in matlådan i kylskåpet (som jag alltid gör) men den är spårlöst borta.
Nej nu måste jag fortsätta plugga. Lär somna här framför datorn!


Var med på 3 sådana här "ingrepp" idag.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback