Love in a box

Publicerat: 2011-03-20 Kl: 10:19:12 | I kategori: Vardagligt

Sådärja. I torsdags snirklade sig Ted in i en flickas hjärta. Tillsammans i en flyttkartong satt dom. Ted la sina små händer kring hennes kinder också pussades dom. Fick det så fint berättat av dagispersonalen. Min fina, underbara son är en gentleman. Skulle vara himla gulligt om det blev han och den flickan en dag, då ska jag berätta det här för dom. Igår var jag, Mange och Fredrik ute och åt pizza sedan spelade vi bowling. Tänk att jag låg etta ett bra tag innan Mange gick om mig och vann, j-vla skit. Tänk om jag kunde vinna över honom någon gång! Blev riktigt förvånad över mig själv att göra tre strikes på raken. Har aldrig inträffat förut. Man kanske skulle satsa på en karriär inom bowling? Eller inte. Nu är det himla härligt väder, typ +6 i skuggan, säkert 16 i solen. Min kära karl har farit ut på en långkörning i jobbet. Dom for i morse och ska med sommarstugor ända ner till skåneland. Kommer hem på tisdag någon gång. Nej, nu blir det till och städa sen ska jag och Ted nog vara ute mest hela dagen!


Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback