Framkallning

Publicerat: 2011-05-03 Kl: 18:47:52 | I kategori: Vardagligt

Idag fick jag hem lite bilder som jag framkallat. Det är alltid lika roligt, ungefär som att få öppna en julklapp. Vill så gärna hitta fina fotoalbum som är lite annorlunda som jag kan sätta bilderna i. Man kanske ska börja med scrapbooking? Såg en film i natt som var så bra! Den hette "Allt för min syster". Satt och grät typ hela tiden, riktigt rörande! En av tjejerna i filmen hade gjort ett sånt fint fotoalbum till sin mamma. Ska jobba en till natt nu snart, börjar kl 22-07. Det går faktiskt bra att jobba nätter. Jag var himla nervös för det innan, just för att jag är en sådan kvällstrött människa, men det går över förväntan. Jag tycker man känner sig så viktig när man jobbar nätter. Man vet att största delen av befolkningen sover, men så sitter man där vaken och håller ordning. Ja, det är en speciell känsla. Nu ska vi fara iväg till affären!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback