Bye bye balkongen!

Publicerat: 2011-11-01 Kl: 11:17:13 | I kategori: Vardagligt

Just nu tar karlarna bort vår balkong. Betongborren skakar härligt. Hela Bosvedjan ska få inglasade balkonger och nu är det vår tur. Blir nog fint. Igår var pappa här. Jag, han och Ted var ute i det fina vädret sen åkte vi och hälsade på brorsan ute på Alnö. Det var trevligt. Svärfar hälsade kom ner på kvällen och hälsade på. Jag och Ted bakade en pepparkakssockerkaka som vi bjöd på. Farligt gott! Idag är det jobb som gäller, 15-22. Samma tid imorrn. Ska nog städa lite här hemma innan jag far.


Ted med brorsan i hans studio: StudioLadan



Ted är fascinerad när Fredrik spelar på dragspelet :)

Baka, baka liten kaka. Smet överallt :)

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Angen

Den där studion har jag också varit i, haha...vi spelade in en låt med laget =)

2011-11-11 @ 00:49:23
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback