Fathers day

Publicerat: 2011-11-13 Kl: 21:29:03 | I kategori: Vardagligt

Idag är det fars dag. Dagen då många tar sms-lån för att handla massa åt sina fäder. Åt helvete anser jag. Alla dessa mamma-pappa-uppvaktingsdagar är bara för handelns skull. Affärerna vill tjäna storkovan på de som anser att pengarna är huvudsaken. Alla dagar om året bör man ta hand om sina föräldrar. Man ska se över dom, hälsa på dom, bry sig om, etc. Jag gjorde ett scrapbookingalbum till min fader idag. Vi bjöd hem min pappa och Magnus pappa på middag och åt tacopaj. Jättetrevligt och omsorgsfullt. Som det ska vara.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt :) Märktes att pappa (kurtan) uppskattade det mycket, pratade med honom på kvällen :)



Kram

2011-11-14 @ 16:53:12
URL: http://madele.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback