Pledge

Publicerat: 2011-11-17 Kl: 11:32:34 | I kategori: Vardagligt

Att köra runt med en skitig bil är som att gå runt med skitiga trosor. Fy skam och äckligt. Man känner sig riktigt obekväm bakom ratten. Igår var jag, Ted och farsan och tvättade min bil. Redan när vattnet flödade och skiten rann bort från lacken så återgick mitt blodtryck till det normala. En ren bil är en glad bil. Gjorde även fint i motorutrymmet. Lovely. På kvällan var jag och mamma på ljusparty hos Jossan. Riktigt trevligt, gott fika och några hundralappar fattigare. När jag och mamma var på ljusparty för typ 4 år sen så fanns det en serie i typ Afrika-stil. Då fanns en ljuslykta i frostat glas med både elefanter och giraffer i själva glaset som ser levande ut när man tänt ett ljus i den, med min så (ibland) sällan tur så fanns den kvar i katalogen igår! Den blev väl omåttligt populär? Riktigt nice är den, längtar tills den kommer hem. Det är mysigt med ljus. Det är mysigt att tända ljus för personer man saknar, de känns mer nära då, på något vis.
Imorgon är det en STOR dag, ja inte bara för att det är fredag, utan min brors band, Pledge, släpper sin debutsingel "I will love you" i 38 länder. Går att läsa om dom idag i Dagbladet. Den finns att köpa på itunes för 12 kr. Den 16 december släpper de sitt debutalbum "Five holy heroes". Jag längtar! Alla de fem i bandet är så otroligt kompetenta musiker som gör sådan fantastisk musik. Äntligen får världen höra dom.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback