Back off!

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 22:33:55 | I kategori: Vardagligt

Jag är en person som älskar att handla! Men något jag avskyr det är när man kommer till kassan och personen bakom liksom suger sig fast i en som ett pendeltåg. Åh jag blir så enormt stressad och äcklad. Det borde vara en-meters regel emellan varandra i kön. Om blickar kunde döda, eller iaf ge en varning. Vet inte hur man ska vinkla ögonen för att se ut som en jävla skräcködla. Som sagt, det finns många, många stolpskott i denna vackra, vackra värld. Bakade en nougatkaka förut, enkel men farligt god, och SÖT. Men vad skulle kakor vara utan dess sötma? Inget, nej just det. Då kan man baka torra limpor istället och hålla truten stängd.
Nej nu ska jag spela lite minigolf med karln och sedan sova.

Tjilevippen!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback