Last day of the year!

Publicerat: 2012-12-31 Kl: 11:57:00 | I kategori: Vardagligt

 
Jag tycker alltid att nyårsafton är vemodig. Lite ångestfylld sådär. Det är nog för att året tar slut och ett nytt tar vid. Alla blir äldre och man blickar tillbaka på årets minnen med en tår i ögat.
Om några timmar lämnar vi Ted hos farmor sen åker jag och Mange ut till Nolby för en parmiddag som jag hoppas blir mycket trevlig. Vi skulle bli 12 stycken personer sammanlagt.
Hoppas ni alla får en fin avslutning på 2012. Nu ser vi framemot ett nytt år.

Hur har ditt 2012 varit?
Bra mestadels. Det var otroligt jobbigt när farmor lämnade jordlivet.

Blev du kär i år?
Kär i min kära Magnus har jag varit sen vi blev tillsammans för snart 5 år sen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer, umgåtts mer med mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.

Vem har du umgåts med mest?
Min kära familj.

Bästa minnet från 2012?
2 januari, när Alice kom till världen!

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
Vi vill såklart ha ett till barn, något som inte inträffade 2012.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har väl varit som alla andra år. Både glad och ledsen.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar.

Största misstaget?
Vet inte?

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Yes!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
När Alice föddes, vårat husköp, vår förlovning!

Hur många kysste du?
Bara älskade Magnus.

Har du några löften inför år 2013?
Inte direkt. Carpe diem säger jag bara.

Har du haft ett förhållande under 2012?
Yes.

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Tröja och jeans, leggings ligger mig också varmt om hjärtat.

Vart reste du nånstans?
Uppsala (jobbresa), Stockholm, Östersund (jobbresa).

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Fjällresan i februari. Att det ska hända roliga saker.

Lite bilder från 2012!























 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback