Mysig lördag och söndag!

Publicerat: 2012-02-19 Kl: 15:55:39 | I kategori: Vardagligt

Jag tycker om när "Madicken" säger "Jag känner livet i mig!". Ibland gör man verkligen det. Vissa stunder känner man hur livet är i kroppen och själen. Vad är då livet? "Livet är en gravid kvinna som grenslar över en öppen grav" sa dom på radion häromdagen. Jag vet inte vad dom pratade om innan. Lät lite småsnuskigt/konstigt. Jag kan bli riktigt rädd och deprimerad när jag tänker på vad jag ska göra när jag är död. Vad händer då? Är allt bara slut då och man gör aldrig nåt mer igen? Aldrig nånsin?! Åh vad hemskt att tänka på det.. Får hoppas att jag och min familj och släkt får leva länge, länge till. Alla vill till himmelen men få vill ju dö, som Timbuktu sjunger.
Igår bakade jag goda kanelbullar sen kom Joanna och Edwin hit. Vi åt Biteline-pizza allihop, jättetrevligt. Sedan tog jag och Joanna bussen ner på stan för att gå på bio. Magnus passade Ted och Edwin medans. Vi gick och såg "En gång i Phuket". Vilken sjukt roligt film! Den var riktigt bra. Ibland skrattade jag så jag var nära till tårar. Rekomenderar verkligen den filmen. Efter bion gick vi och tog oss lite alkohol. Var väldigt längesen vi båda drack något så det räckte gott och väl med varsin drink och massa surr. Himla trevligt! Vi for hem till mig igen kring 00:30. Då var gammtanterna trötta, haha! Mange satt framför tv:n och barna sov så sött. Vi satt och snackade lite sen gick vi också och la oss. Vaknade kring 8 imorse. Ted tyckte att det var jätteroligt att Edwin hade sovit över. Dom hade verkligen kul tillsammans. De lekte och busade, inget bråk alls. Duktiga killar! Joanna och Edwin for när jag och Ted åkte till Susanna som fyller år idag. Mange var hemma och sov eftersom han ska jobba natt i natt. Alice, söta Alice. Hon har blivit så stor och pratar massor! Hennes vänstra öga är så snyggt för det är som en brun rand i det. Läckert.
Åh nu tittar solen fram igen, det var varit ganska varmt idag och snön har smält ganska mycket. Snart vår och sen sommar! Wiho!


Edwin gör kaffe!

Älsklings Ted <3

Fina, fina Alice i farmors knä :)





Au revoir!
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback