The closer we get

Publicerat: 2012-02-10 Kl: 21:17:45 | I kategori: Vardagligt

Fredagen har varit en rolig och spännande dag. Ja, nog är jag pirrig i magen. Det är en förändring på G, alla gånger. Jag är lite sådär exalterad som inför julafton ungefär. Känns som att den långa drömmen om ett hus är nära. Idag kom vi som ett steg närmare och det känns himmelens pirrigt! Säger som farfar: den som flyger fångar alltid något.  Det är just det! Alla har vi drömmar och det enda som hindrar dig från att uppfylla dina drömmar är just DU själv. Jag är en planeringsmänniska, har alltid varit det. Får magsår av överraskningar. Vill ha koll på det mesta och mina mål i livet kämpar jag mig upp till. Väger för- och nackdelar. Man får inget gratis här i livet, det är ett som är säkert.
Tidigare idag var jag, Ted och pappa ute hos brorsan, Susanna och Alice. Det var mysigt, mysiga människor as always. Alice var lika bedårande som alltid. Mer vaken och social än sist jag såg henne. Gullprupp! Shit vad tiden går fort!














Au revoir!
M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback