I made it!

Publicerat: 2012-01-28 Kl: 21:10:07 | I kategori: Vardagligt

Den 22 januari, typ en vecka sen, for jag med jobbet till Uppsala. Brukaren jag jobbar åt skulle dit på ett habiliteringsställe, Folke Bernadotte, i 2 veckor så vi åkte halva arbetsstyrkan första veckan och den andra halvan av arbetsstyrkan andra veckan. Hade gruvat mig för att vara ifrån mina två hjärtan under den här resan men det gick faktiskt bra. Jag har haft enormt roligt och vi har lärt oss så mycket. Det är verkligen proffessionel personal på det habiliteringsstället. Trivs så himla bra på mitt jobb. Har världens bästa arbetskollegor! Jag kom hem med tåget igår, ca 19:30. Det var SÅ mkt känslor på en och samma gång när Magnus och Ted kom och gick. Blev gråtfärdig. Ted var helt fascinerad att jag hade åkt tåg. Lillbubben.
Vi hann bara komma hem innanför dörren så blev Magnus dålig och började skita och spy som jag vet inte vad. Magsjuka? Matförgiftad? Hemskt var det i alla fall. Stackarn. Var så hemskt att se honom så där. Senast han kräktes var under natten. Tror han kräktes sista gången vid 2-3 kanske? Efter det har han mått "bra", eller vad man ska säga. Jag och Ted har klarat oss hittills, peppar peppar. Nu har det gått 24 timmar sen han insjuknade. Närmast sörjande brukar sjukna in inom 48 timmar så vi ska inte ropa hej än.



Mitt söta hotellrum :)




Det är fint i Uppsala :)

Au revoir!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback