Brorsans födelsedag!

Publicerat: 2012-06-04 Kl: 23:01:09 | I kategori: Vardagligt

Idag blev min käre broder 27 år. Herregud vad åren flyger iväg! Vi firade honom med tårta och presenter. Alltid lika mysigt att hälsa på sina nära och kära. Sedan var vi på dagis beachparty. Synd på det tråkiga vädret, men det var trevligt. Det är föräldragruppen som anordnar lite roligt för barnen, föräldrarna och fröknarna. Barnen visade upp lite av vad dom gjort senaste året och fröknarna fick presenter som vi föräldrar gått ihop och köpt.
När jag och Ted var på väg till ICA Maxi tidigare idag så blev jag beskjuten med röd laser. Det var en idiot som hade ställt sig på sidan av rondellen vid Johannedal och satt i sin bil med rutan öppen. Jag tittade in när jag körde förbi och såg då att han satt med en laserpekare och "sköt" med den. Ringde polisen och dom skulle fara dit. Dom hann säkert inte ta honom. Jag har lite ont i ögonen, men det är väl psykiskt.















Au revoir
M



Kommentarer
Postat av: Broder Fredrik

Vad grym du är på att fota syrran. Skitfina bilder!

Tack för allt idag :)

2012-06-05 @ 03:08:51
URL: http://www.studioladan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback