Sommar

Publicerat: 2012-06-10 Kl: 16:54:51 | I kategori: Vardagligt

Igår kände jag en sån sommarkänsla! Hela dagen var helt wonderful. Klev upp med underbaraste Ted, vi tittade lite på film. Sen klev Mange upp. Kring 13-14 tiden kom brorsan, Susanna och Alice. Lite senare Fredrik Å och slutligen Sofia. Karlarna grillade och vi tjejer fixade på. Mange hade klippt gräset så doften av nyklippt gräs och grillat var det så mycket sommar över! Vi hade så trevligt och jag sprang runt med kameran som vanligt. Roligt nu när jag har fått låna farsans kamera. Kring 20-snåret for brorsan m. familj hemöver och kvar var freddan och fia. Vi åt lite tårta som fia hade med sig och drack kaffe sen så drog vi ut till Bänkås och lånade fias familjs ena båt och rodde ut. Då fick jag ännu mer sommarkänsla. Även fast jag är rädd för djupt vatten. Efter båttrippen for vi hem. Ted somnade på en gång och vi hade filmkväll. En underbar lördag med andra ord!
Idag har vi varit på kalas hos Benjamin och Walter. Trevligt trevligt!

















Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback