Börjat packa

Publicerat: 2012-03-17 Kl: 21:26:24 | I kategori: Vardagligt

När solen stod som högst idag (kl 12) for vi ut till "vårat" hus. Ja, det är ju inte vårt än förän vi har fått nycklarna. Magnus hjälpte dom med deras lastbil sen så gick vi igenom lite grejer i huset. Hur luftvärmepumpen funkar, vart elskåpet sitter, vattenberedaren, kablar m.m. Jag totalnjöt när vi gick i trädgården. Det finns vindruvor, svartvinbär, plommonträd, äppelträd, hallonbuskar, smultron. Härligt! Idag har vi även börjat packa. Allt porslin (utom några glas, koppar och tallrikar) är nedplockat. Skönt! Min mamma har varit här under dagen och hjälpt oss. Vi har haft så roligt! Jag har sorterat massa kläder som jag ska skänka bort och det som skall slängas.
Nu ska vi se några bra filmer som vi hyrt!

Au revoir!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback