Jaaaaaaaa!

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 19:23:40 | I kategori: Vardagligt

I natt har både jag och Magnus sovit dåligt, det var nog just pga den här dagen, den 13 mars 2012 då vi skulle skriva på som köpare av vårat hus på Alnön! Herregud vilken känsla det var att sitta där med mäklaren och säljarna. Jag kände mig så vuxen, lycklig, pirrig och nervös, alla känslor på en och samma gång. Efter Ted's födelse är det här det största vi har varit med om. När vi satt där och gick igenom de olika paragraferna kom en tjej in med kaffe och syltkakor. Det kändes verkligen att man satt och gjorde en affär. Säljarna var jättetrevliga, gulliga och roliga. Vi frågade om grannarna och det var bra grannar. Mycket barn och det gillar vi. Tack och lov verkade det inte finnas någon Ove Sundberg (från "Solsidan") på gatan. Haha! Nära till dagis, skola och Wii centrum. Kan inte bli så mycket bättre. För någon timme sen skickade jag in en ansökan om att placera Ted till dagiset som är närmast oss. Ringde och pratade med en jättesnäll kvinna som har hand om ansökningarna och på henne lät det som att kanske tidigast i maj kan något dagis där i närheten ha en plats ledig. Hoppas hoppas! Allt känns så stort och mäktigt. Äntligen ska vi flytta till hus! Och hela spektaklet sker om 14 dagar!


Au revoir!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback