Härliga tider!

Publicerat: 2012-03-16 Kl: 20:39:24 | I kategori: Vardagligt

Idag har det varit kanonväder. +9 och strålande, vacker sol. Jag for ut till Näset och hälsade på familjen Wiklander/Tenno. Vi fikade och promenerade i det fina vädret. Alice är så himmelens go och rolig! Fasters goooooooooobiiiiiiiiit!
Nu har vi flyttlådor hemma, tomma som skall fyllas. Jag har börjat sortera ut kläder som jag inte vill ha kvar. Har redan fyllt en svart sopsäck, helt otroligt! I helgen ska vi hålla på och packa och förbereda så mycket som möjligt inför flytten. Jag jobbar alltid varannan helg så nästa gång jag har min lediga helg så har vi flyttat in i huset! Iiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh! Nej, jag har nog inte fattat det riktigt än. Gudars skymning vilket pirr i maggan! Härliga tider!













Au revoir!
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback