Kepler

Publicerat: 2012-11-01 Kl: 18:23:00 | I kategori: Vardagligt

Idag lagade jag och Magnus middag tillsammans och lyssnade samtidigt på Lars Kepler's "Eldvittnet". Det var mysigt, men fy vilken otäck bok. Nu lyssnade vi inte klart, men den var riktigt spännande och det är extra intressant att lyssna eftersom den utspelar sig i Sundsvall.
Min kära mormor fick en hjärtinfarkt sent igårkväll, mamma ringde mig imorse och berättade. Det var en liten ifarkt som tur är, men man vet ju aldrig om det kan komma en till, och i vilken omfattning. Hon ligger under bevakning just nu. De hade ingen förklaring till varför hon fick en infarkt, men det mesta tyder på att det är åldersrelaterat. Stackars lilla mormor. Hoppas hon blir frisk fort.

Igår beställde jag en Iphone 5! Skulle få den om några veckor.



Bildkälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback